Έλεγχος διαθεσιμότητας domain name



Απαραίτητες Συμβουλές πριν κατοχυρώσετε ένα domain

Πως και γιατί;

Πριν διαλέξουμε ένα domain θα πρέπει να γνωρίζουμε σε ποιους απευθυνόμαστε, ποιο είναι το προϊόν ή οι υπηρεσίες μας και τι είναι αυτό που το κάνει μοναδικό ή να διαφέρει από τα υπόλοιπα στο διαδίκτυο.

Με -(παύλα) ή χωρίς;

Μερικοί πιστεύουν ότι θα ήταν καλό να περιλαμβάνουμε στο domain μας όσες περισσότερες λέξεις κλειδιά γίνεται Πλέον όμως οι μηχανές αναζήτησης δίνουν περισσότερο βάρος και έμφαση στο περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας. Ένα domain θα πρέπει να είναι ευανάγνωστο και να μένει στον πελάτη/αναγνώστη. Μιας και στις μέρες μας είναι πολύ πιθανό ένα domain να μην είναι διαθέσιμο καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσουμε το πολύ δυο παύλες (π.χ. www.cars-for -sale.com). Αυτό το domain όμως δεν δείχνει και τόσο επαγγελματισμό και σκεφτείτε ότι υστερεί από ένα άλλο πιο καθαρό (π.χ. www.findcars.com).

.gr ; .com; .net; .info; .eu;

Αν το προϊόν ή οι υπηρεσίες σας απευθύνονται αποκλειστικά στην χώρα μας (π.χ. Ελλάδα) τότε θα πρέπει να αναζητήσετε μία κατάληξη εκ των .gr, .com.gr . Εάν δεν περιορίζεστε γεωγραφικά τότε μπορείτε να επιλέξετε μια εκ των .com ή .eu (Ευρώπη). Εάν οι υπηρεσίες σας αφορούν καθαρά πληροφορία τότε θα πρέπει να διαλέξετε μια κατάληξη τύπου .info . Αν πάλι αναφέρεστε σε ένα δίκτυο συνεργατών, οι μια ομάδα ανθρώπων ή γενικά κάτι που συνδέει πολλούς και πολλά μαζί θα π πρέπει να διαλέξετε μια κατάληξη τύπου .net .net.gr . Σε όλα τα παραπάνω συνυπολογίζουμε και τον παράγοντα διαθεσιμότητας του ονόματος που θέλουμε να κατοχυρώσουμε.

Share